Kan ik pakket meegeven aan bezorger?

Consumenten die pakketten willen terugsturen naar de afzender kunnen die vanaf nu direct aan de pakketbezorger van PostNL meegegeven. Het pakje direct meegeven aan een bezorger die toch al voor de deur staat, is niet alleen gemakkelijker, maar ook duurzaam, zegt het postbedrijf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nos.nl

Kan je een pakket meegeven aan bezorger?

Verwacht je een pakketje, maar wil je ook iets terugsturen? Geef je retour dan mee aan de pakketbezorger die bij je langskomt. Alleen even een PostNL-retourlabel opplakken en klaar. Makkelijk én duurzaam!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan je retour meegeven aan DHL bezorger?

Versturen: Pakketten versturen kan via DHL naar adressen in binnen en- buitenland. U kunt zelf een label aanmaken via https://my.dhlparcel.nl/#/ en deze uitprinten. Vervolgens kunt u het pakket bij ons afgeven en kunnen wij het via ons systeem voor u inscannen en meegeven aan een DHL-bezorger.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op strandwinkel.nl

Kan ik mijn pakketten laten ophalen door PostNL?

Wil je dat we je post, brievenbuspakjes en ook pakketten komen ophalen? Dat kan met onze haalservice. Je kunt een contract met vaste ophaaldagen afsluiten, maar ook een losse haalafspraak maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe breng je een pakketje terug?

Dat kan eenvoudig bij een PostNL-punt of een pakketautomaat in de buurt. Of ze kunnen het spontaan meegeven wanneer onze pakketbezorger aan de deur komt met een ander pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

PostNL-bezorger bezorgd: ‘Het is niet normaal meer’

26 related questions found

Hoeveel kost het om een pakket terug te sturen?

Heb je een retourlabel ontvangen of geprint? Of heb je een digitale code voor retour ontvangen? Stuur je pakket direct en gratis terug.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is een pakket retour sturen gratis?

Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen de retourkosten voor jouw rekening als de webshop dit aangeeft op zijn website. Omdat enkele webshops gratis retourneren aanbieden, verwachten consumenten soms dat het retour sturen van een bestelling altijd gratis moet zijn. Dit is zeker niet het geval.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op thuiswinkel.org

Kan ik mijn pakket laten ophalen?

In Mijn PostNL kun je zelf een haalafspraak inplannen. Heel eenvoudig en handig. Of je vraagt de afspraak aan via onze klantenservice. We komen de post en pakketten dan op de eerstvolgende werkdag ophalen..

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan DHL mijn pakket thuis ophalen?

Geen probleem. Plan de Haalservice in en DHL komt je pakketten gewoon ophalen. Wel zo makkelijk! Houd er rekening mee dat het alleen mogelijk is om een dagelijkse vaste pick-up in te plannen voor DHL For You Vandaag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op myparcel.nl

Wie kan mijn pakket ophalen?

Wil je je pakket laten ophalen door iemand anders? Degene die jouw pakket komt ophalen moet zich altijd legitimeren. Ook vragen we hem of haar naar je adresgegevens.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat kost het versturen van een pakket met DHL?

De verzendkosten voor een pakket binnen Nederland zijn vanaf €3,45. En vanaf €8 gaat je zending de grens over. Voor klimaatneutrale verzending betaal je niets extra's. Bekijk al onze extra services, bezorgduur en tarieven per land.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.nl

Waar kan ik een DHL pakket afleveren?

Je kunt je pakket afgeven bij één van onze 4.000 DHL ServicePoints. Vind hier een DHL locatie bij jou in de buurt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.nl

Hoe werkt een locker van DHL?

Pakje ophalen bij een DHL Pakketautomaat

Zodra de DHL bezorger je pakket in een DHL Pakketautomaat heeft bezorgd, krijg jij een afhaalcode via e-mail of sms. Vanaf nu heb je een week om het pakje op te halen. Dag en nacht. Tik de code in op het display van de DHL Pakketautomaat, en je hebt je pakket in handen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.nl

Wat is het verschil tussen koerier en bezorger?

Een koerier of bezorger is iemand die pakketten of andere post bezorgt en ophaalt. Vaak gebeurt dit met behulp van een bestelbusje of personenauto, maar er zijn ook fietskoeriers.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vacatures.nl

Wat mag niet in een pakket?

Verboden goederen
  • Vuurwapens inclusief munitie, explosieven en werktuigen met explosieve lading of ontstekingsmechanisme.
  • Illegale goederen zoals namaakgoederen en verdovende middelen/drugs.
  • Levende dieren.
  • Antiek, breekbare en/of fragiele kunstschatten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Hoe stuur je een pakketje op naar iemand?

Verstuur je pakket online of via de PostNL-app.
  1. Maak online je verzendlabel aan.
  2. Vul de gegevens van de ontvanger in en betaal met iDeal.
  3. Print je verzendlabel zelf en breng daarna je pakket naar een PostNL-punt. Geen printer? Dan doen wij het voor je.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe werkt pakket ophalen DHL?

De ontvanger kiest zelf een locatie in de buurt, krijgt een persoonlijke code om z'n kluis te openen en pikt het pakje binnen 7 dagen op wanneer het uitkomt. Handig, flexibel en veilig dus!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlparcel.nl

Kun je bij DHL een pakketje ophalen van een familielid?

Het is inderdaad mogelijk om je pakket door iemand anders te laten ophalen. De persoon die jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen kopie), de track & trace-code en jouw adres kunnen opgeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.livera.nl

Hoe werkt ups ophalen?

U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Waar gaat je pakket heen als je niet thuis bent?

Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geven we het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Als we je e-mailadres hebben ontvangen van de verzender, dan krijg je een bericht over waar je pakket is bezorgd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan iemand anders mijn pakket ophalen bpost?

Mijn zending is een pakje

Iedereen mag je pakje afhalen in een Afhaalpunt of Pakjesautomaat, zolang de persoon beschikt over de barcode van je pakje. Deze vind je terug in de bevestigingsmail, in de My bpost app of op het afwezigheidsbericht dat je ontving in je brievenbus.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bpost.be

Kan iemand anders mijn DPD pakket ophalen?

Jazeker, die persoon moet dan naast zijn eigen identiteitsbewijs, ook een kopie of foto van het identiteitsbewijs van de daadwerkelijke ontvanger meenemen zodat wij de naam en gegevens kunnen controleren met wat er op de doos staat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wie betaalt kosten retour afzender?

Moet een webshop verzendkosten terugbetalen? Een webshop is verplicht om de verzendkosten terug te betalen, als de bestelling althans in zijn geheel wordt teruggestuurd. Als slechts een deel van de bestelling wordt teruggestuurd, dan hoeft de webshop de verzendkosten niet terug te betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Waarom retourkosten betalen?

In geval van retournering van een product zijn de retourkosten voor rekening van de koper, uit respect voor het milieu. Op die manier willen wij bewustzijn creëren voor de bezorgroutes die een pakket aflegt en zo het aantal retourzendingen tot een minimum beperken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kaptenandson.zendesk.com

Heb je altijd recht op retour?

Als u spijt hebt van uw aankoop kunt u het product soms ruilen of teruggeven. Als u het via internet kocht, hebt u wettelijk het recht om uw aankoop terug te sturen. Maar als u iets in een gewone winkel kocht, mag de verkoper kiezen of u het mag ruilen. Behalve als een product te snel kapot is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl